مواد مصرفی جت پرینتر

مواد مصرفی جت پرینتر

  • با پاک کننده جدید REA JET BC-1 400 اکثر جوهرهای خشک شده ، پرایمرها و رنگها – نه تنها رنگهای REA JET – می توانند به صورت مایع برگردانده و سپس حذف شوند.مشخصات کالا جت پرینتر ، جت پرینتر غیر قابل اشتعال ، جت پرینتر بدون برچسب (بدون نیاز به برچسب توسط CLP)جت پرینتر تحریک کننده نیست . جت پرینتر به صورت مایع ، بدون استفاده از دستگاه سمپاشی جت پرینتر بستگی به میزان آلودگی برای چند ثانیه یا حتی چند دقیقه برای فرسایش دارد.

    جت پرینتر جوهر حل شده و رنگ را با پارچه جذب کنیدجت پرینتر فقط برای استعمال خارجی. برای تمیز کردن سرهای چاپی و مواد جوهر ، لوله های جوهر و غیره از آنها استفاده نکنید تا از خطر ناسازگاری بعدی با جوهرها و رنگ ها خودداری کنید.REA JET BC-1 400 جایگزین مواد تمیز کننده موجود برای شستشوی سیستم های چاپ ما نمی شود. جت پرینتر همیشه احتمال استفاده از پاک کننده جایگزین خارجی باید از قبل بررسی شود.جوهر جت پرینترجوهرهایی با خواص قانع کننده برای طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی مورد نیاز است.

    هر جوهر جت پرینتر برای هر بستر مناسب نیست. بهترین کیفیت ممکن چاپ تنها از طریق تعامل جوهر ، سیستم کدگذاری و علامت گذاری و در نظر گرفتن نیازهای فردی شما امکان پذیر است.زمان خشک کردن جوهر جت پرینتر ، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش ، پوشش و یا سازگاری مواد فقط معیارهایی هستند که ما برای انتخاب جوهر مناسب برای برنامه خود با شما کار خواهیم کردرنگ جت پرینترجوهرها و لاکهای مختلف جت پرینتر فرایندها را در لجستیک و سازماندهی و همچنین در ارتباط با نام تجاری روی جعبه های مقوایی ، بسته بندی های ثانویه یا هودهای کوچک کننده تسهیل می کنند.

    جت پرینتر  علائم رنگی به شما امکان می دهد نتیجه گیری در مورد خواص محصول داخلی ، به عنوان مثال. مارک کیفیت آرم شرکت شما در بسته بندی یا محصولات شما پیام تبلیغاتی شما را منتقل می کند و آگاهی از برند را ایجاد می کند.کارتریج جت پرینتربرای جت پرینتر جوهر افشان با وضوح بالا REA JET HR با فناوری چاپ HP طیف گسترده ای از کارتریجهای جوهر را ارائه می دهیم. هر کارتریج جت پرینتر دارای تراشه ای از REA است که بر روی آن تمام اطلاعات لازم از قبیل نوع جوهر ، پارامترهای آتش سوزی یا سطح پر شدن ذخیره می شود و بنابراین بهترین استفاده ممکن از جوهر را تضمین می کند. کارتریج های جت پرینتر برای انواع مختلفی از برنامه ها و سطوح ، متناسب با برنامه شما در دسترس هستند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    No Comments

    Post A Comment
    021-62837000