جت پرینتر دستگاه بسته بندی

جت پرینتر برای چاپ روی سلفون

جت پرینتر دستگاه بسته بندی

  • با توجه به حساس بودن چاپ بر روی این محصولات به علت زمان کم جهت خشک شدن جوهر بر روی سلفون از جت پرینتر های مخصوص دستگاه بسته بندی استفاده می شود.

    در سالهای گذشته که جت  پرینتر های HP به بازار نیامده بودن از جت پرینتر های حرارتی (ریبونی) استفاده می شد .

    از معایب جت پرینتر حرارتی می توان به ناخوانا بودن نوشته،عدم چاپ اطلاعات متغیر ، داغ شدن بیش از حد کلیشه که باعث مخدوش شدن سلفون میگردد و سرعت بسیار پایین میتوان اشاره کرد .

    تولید کنندگانی مانند بیسکویت،خط تولید کیک و کلوچه،انواع جبوبات،کشتارگاه مرغ از این نوع جت پرینتر استفاده میکردند

    جت پرینتر مخصوص چاپ بر روی سلفون

    جت پرینتر مخصوص چاپ بر روی سلفون

    از مزایای استفاده از جت پرینتر HP بر روی دستگاه بسته بندی میتوان به زود خشک شدن جوهر بر روی سلفون،چاپ سریع و آسان،بدون خطا،چاپ کاملا خوانادرج اطلاعات متغیر مانند تاریخ تولید،تاریخ انقضا،سری ساخت،قیمت و … میتوان اشاره کرد.

    انواع سلفون:

    فیلم های پلاستیکی بسیار شفاف که مواد اولیه آن از پروپیلن است

    سلفون یکی از مواردی است که از قدیم برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده می شود که در انواع مختلف شفاف،صدفی و متالایز تولید می شود که با توجه به نوع محصولی که  در داخل آن قرار می گیرد متفاوت است

    سلفون شفاف جهت استفاده برای مواد غذایی است که در مقابل آفتاب فاسد نمی شود مانند ماکارونی

    سلفون صدفی جهت استفاده برای مواد غذایی است که نیاز به محیط سرد و منجمد را دارد مانند بستنی

    سلفون آلومینیومی یا همان متالایز جهت استفاده برای واد غذایی است که در مقابل نور خورشید فاسد می شوند مانند چیپس و پفک

    بهترین جت پرینتر مناسب برای خط بسته بندی چه دستگاهی است؟

    جت پرینتر صنعتی DJ که محصول مشترک کشور تایوان و آمریکا می باشد با توجه به حجم کوچک و سرعت بسیار بالا مناسب کلیه بسته بندی میباشد و با توجه به خشک شدن سریع جوهر بر روی سلفون تولید کننده نیاز به هزینه بیشتر جهت خرید خط رول به رول ندارد.

    شرکت افشان صنعت آوران نوین نماینده رسمی کمپانی DOTJET تایوان در ایران موفق به ارائه یکی از بهترین جت پرینترهای روز دنیا با بهره گیری از سیستم HP به نام جت پرینتر DJبا بهترین کیفیت و بهترین قیمت برای تولید کنندگان عزیز کشور  گردیده است.

    جت پرینتر مخصوص چاپ بر روی سلفون

    جت پرینتر مخصوص چاپ بر روی سلفون

    جت پرینتر مخصوص چاپ بر روی سلفون بست مارکینگ

    جت پرینتر مخصوص چاپ بر روی سلفون

    چاپ کوچک و بزرگ با بهترین کیفیت توسط انواع جت پرینترهای HP و  DOD

    قیمت بسیار مناسب جهت خرید بهترین جت پرینترهای ثابت و اتوماتیک ،جت پرینتر دستی،جت پرینترهای بارکد زن و انواع تاریخ زن های ثابت و متحرک

    تمامی جت پرینترهای شرکت افشان صنعت آوران نوین اعم از جت پرینترهای اتوماتیک و ثابت ،جت پرینترهای متحرک و دستی،لیزر پرینت های ثابت ،لیزر پرینت های متحرک،تاریخ زن های دستی و تاریخ زن های ثابت

    دارای استانداردهای بین المللی از قبیل استانداردهای CE-ROHS-KC-IEC-etc می باشند.

    مواد مصرفی اعم از جوهر های جت پرینتر (جوهر HP ،جوهر کارتریج و جوهر لیتری) اسپری جت پرینتر،روغن نگهداری جت پرینتر ،حلالهای جت پرینتر ،انواع جوهر های رنگی جت پرینتر کاملا مطابق استانداردهای بین المللی و با بالاترین کیفیت به تولید کنندگان محترم در زمان خدمات پس از فروش تقدیم می گردد.

    کلیه جت پرینتر(تاریخ زن،چاپگرهای صنعتی )شرکت افشان صنعت آوران نوین از 12 ماه (یکسال)گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش برخوردار می باشد.

    چاپگرهای جوهرافشان صنعتی، ماشین‌های لیبل‌گذاری  هستند که از روش چاپ بدون تماس برای چاپ روی سطوح صاف یا گرد استفاده می‌کنند. این سیستم چاپ برای محفظه های موجدار متخلخل یا سطوحی که چسبندگی آنها سخت است و محلی برای چسباندن برچسب ندارند، عالی است. چاپگرهای جوهرافشان صنعتی با قابلیت‌های چاپ داده‌های متغیر، برای مواردی که لیبل‌های چاپی مقرون به صرفه نیستند، مناسب هستند. توانایی چاپ سریع و تغییر الگوهای چاپ در حین پرینت، چاپگرهای جوهرافشان صنعتی را برای خطوط بسته بندی با سرعت بالا عالی می کند.

    نصب و راه اندازی و آموزش کلیه جت پرینترهای شرکت افشان صنعت آوران نوین با بهترین متد روز دنیا از طریق مشاوره های حضوری و یا از طریق فیلم های آموزشی و یا از طریق فضای مجازی صورت می گیرد .

    تلفن تماس : 02162837000

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    No Comments

    Post A Comment
    021-62837000