برنامه جت پرینتر ها

برنامه جت پرینتر ها

  • Linx PrinterNet به شما امکان می دهد وضعیت واقعی چاپگرهای Linx خود را در هر زمان و هر مکان مشاهده کنید و از راه دور آنها را کنترل کنید – اتصال شما به خود تولید ، شما را قادر می سازد تا عملیات رمزگذاری را با کارایی بیشتری انجام دهید.

    با کمک تیم پشتیبانی فنی Linx و گروه پشتبانی صنعت آوران نوین ،که مانیتور چاپگرهای شما را نیز انجام می دهد ، Linx PrinterNet ما را قادر می سازد تا بتوانیم جت پرینترها به راحتی کار خود را انجام دهند.

    مزایای اصلی

    همیشه وضعیت چاپگرهای Linx خود را بدانید و بدانید که با مانیتور چاپگر در زمان واقعی چاپ می شود
    پیشرفت مشاغل خود را در برابر اهداف خود اندازه گیری کنید – در صورت عدم استفاده از هدف و قادر به انجام اقدامات اصلاحی به موقع – هشدار دریافت کنید – مهلت های تولید خود را برآورده کنید
    با مشاهده تعداد چاپ از راه دور ، امکان تغییر سریع چاپ امکان پذیر است.
    همیشه کنترل داشته باشید
    کنترل کامل چاپگر خود را در هر زمان که لازم باشد ، از هر کجا ، با اتصال چاپگر از راه دور داشته باشید.
    پشتیبانی از چاپگر
    نوتیفیکیشن های ایمیل و هشدارها  در زمان به وقع، شما را از جت پرینتر که نیاز به توجه شما دارند ، آگاه می کند ، زمان واکنش سریع تر و حداکثر سرعت بروز رسانی
    از شبکه پشتیبانی فنی ما ارتباطات فعال را دریافت کنید تا در مورد مشکلات احتمالی که می تواند باعث خرابی غیر برنامه ریزی شود اطلاع پیدا کنید.
    تشخیص از راه دور مشکلات چاپگر توسط شبکه پشتیبانی فنی ما ، تشخیص دقیق تر و سریع تر و رفع مشکلات چاپگر را با توضیحبه صورت تلفنی ، یا ورود به چاپگر و ایجاد تغییرات برای شما امکان پذیر می کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    No Comments

    Post A Comment
    021-62837000